Σοφία Νάσιου

Σοφία Νάσιου

Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ.
Συντονίστρια - Κριτική Επιτροπή Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.

Η Σοφία Νάσιου είναι εµπορικό στέλεχος µε εµπειρία στη βιοµηχανία φαρµάκου, προϊόντων Υγείας και καταναλωτικών προϊόντων, έχοντας δουλέψει για 20 χρόνια σε πολυεθνικούς οργανισµούς (AstraZeneca & GlaxoSmithKline), σε µία µεγάλη ελληνική εταιρεία τροφίµων (ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε.) και στη διεθνή εταιρεία ανάπτυξης, παραγωγής και εµπορίας γενοσήµων θεραπειών Medochemie. Έχει ασχοληθεί µε θέµατα σχεδιασµού Πολιτικής Υγείας και Πρόσβασης, για λογαριασµό του Ελληνικού Κοινοβουλίου και του Υπουργείου Υγείας. Ειδικεύεται στα Commercial Operations, Marketing Communications, Business Unit, Business Development, Public Policy, Government Affairs, Market Access και τη διαχείριση τµηµάτων Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.

Ξεκίνησε την πορεία της στην εταιρεία ΓΙΩΤΗΣ δουλεύοντας στο Τμήμα Εξαγωγών για 8 χρόνια, όπου διαχειρίστηκε πάνω από 25 αγορές σε Ευρώπη, Αερική, Ασία και Μέση Ανατολή για ένα σημαντικό αριθμό προϊόντων σε ποικίλες κατηγορίες. Το 2006 πηγαίνει στην GlaxoSmithKline αναλαμβάνοντας τη διαχείριση τριών αγορών εκτός Ελλάδος, Κύπρο-Μάλτα-Γιβραλτάρ. Εκεί ανέλαβε τη διαχείριση περισσότερων από 30 προϊόντων (OTC, Oral Health Care, Nutritional Drinks) λειτουργώντας σε τρία διαφορετικά κανάλια: στο Φαρµακείο, στο λιανεµπόριο (Mass Market) και στην Out-of-Home αγορά. Μετά από 5 χρόνια κάνει την αλλαγή στην AstraZeneca, περνώντας στα συνταγογραφούµενα φάρµακα, αναλαµβάνοντας τη διαχείριση της αγοράς της Κύπρου για όλες τις θεραπευτικές κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας, το 3rd party business της εταιρείας στην Ελλάδα, τη διαχείριση των νοσοκοµείων (ανάπτυξη διαγωνισµών, διαχείρισης off-patent portfolio, πρόσβαση νέων προϊόντων στο νοσοκοµειακό περιβάλλον), business development projects όπου εργάστηκε µέχρι το 2014. Στη συνέχεια λειτούργησε ως Consultant σε Life Science & FMCG, ενώ το 2016 ενεπλάκη σε θέµατα σχεδιασµού Πολιτικής Υγείας, διαχειριζόµενη θέµατα συνολικά του κλάδου της Υγείας.

Από το Μάρτιο 2017 έχει τη θέση Global Marketing Manager στη Medochemie, έχοντας αναλάβει τη κεντρική διεύθυνση Marketing & Business Development της εταιρείας. Είναι απόφοιτος του Τµήµατος Αγροτικής Οικονοµίας και Ανάπτυξης του Γεωργικού Πανεπιστηµίου Αθηνών και έχει µεταπτυχιακό στα Εφαρµοσµένα Οικονοµικά και Χρηµατοοικονοµικά µε έµφαση στις Στρατηγικές Αποφάσεις από το Οικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών. Μιλάει αγγλικά, ιταλικά και ισπανικά.